کونگ فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبکهای ورزش کونگفو است که بر بدن و روان سالمتر تاکید میکند. کونگفو توآ دارای هفت مایگاه (بخش) است که به غیر از مایگاه اول که به حرکات فیزیکی و فعالیتهای بدنی میپردازد
، بقیه به جنبههای علمی، عرفانی و پزشکی در خصوص تن و روان اشاره دارد.اصول اساسی کونگفو توآ در کتابی به عنوان کاراته و ذن انتشار یافته است.
هماکنون هزاران کونگفو توآکار در ایران و چندین کشور از جمله آمریکا، کانادا، هلند، ترکیه، آذربایجان، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، سوئد و بلژیک فعالیت مینمایند.
به اشتراک بگذارید
مطلب را ایمیل کنید
دفعات بازدید: 1038
نظرات (28)

نوشته شده توسط aliali, فوریه 18, 2010
http://my.englishclub.com/group/martialsport
این مطالبش انگلیسی هست ولی من سعی می کنم تا آخر هفته آینده مطالب بسیار عالی برای شما بفرستم
باورم نمی شه که رسیدگی می کنین به نظرات و براتون مهمه
ولی حالا که می بینم شما پیگیر هستین من هم از کمال میل این کار را برای شما و برای کشور عزیزم و ورزش مورد علاقه ام انجام می دم
یا حق
این مطالبش انگلیسی هست ولی من سعی می کنم تا آخر هفته آینده مطالب بسیار عالی برای شما بفرستم
باورم نمی شه که رسیدگی می کنین به نظرات و براتون مهمه
ولی حالا که می بینم شما پیگیر هستین من هم از کمال میل این کار را برای شما و برای کشور عزیزم و ورزش مورد علاقه ام انجام می دم
یا حق
نوشته شده توسط آتنا, ژوئن 15, 2010
سلطان ورزشهای رزمی کونگ فوتوآ
متاسفانه به مادر ورزشهای رزمی(کونگ فو) هیچ گونه توجه وحمایت
ازطرف مسئولان نمی شود
متاسفانه مسئولان مابه دنبال شهرت هستند و به فکرورزشهای رزمی نیستند
متاسفانه به مادر ورزشهای رزمی(کونگ فو) هیچ گونه توجه وحمایت
ازطرف مسئولان نمی شود
متاسفانه مسئولان مابه دنبال شهرت هستند و به فکرورزشهای رزمی نیستند
نوشته شده توسط Saeid S, ژوئن 15, 2010
سلام
اگر ممکن هست مقداری هم در مورد سبک جدید New Kung Fu صحبت کنید و مطالبی درباره ی اون توی سایت قرار بدید.
متشکرم
اگر ممکن هست مقداری هم در مورد سبک جدید New Kung Fu صحبت کنید و مطالبی درباره ی اون توی سایت قرار بدید.
متشکرم
نوشته شده توسط beta, ژوئن 16, 2010
من 2 سال توا كار كردم.مشكلش سنتي بودنشه ولي در كل فوق العادست مخصوصا تكنيك هاش
نوشته شده توسط aliali, ژوئیه 13, 2010
سلام خدمت تمام دوستان عزیزم
بله من کاملا با حرفای شما موافقم
کنگ فو توا مادر تمام ورزش های دنیا و بسیار قوی است
دوست عزیزی که در مورن newکنگ فو پرسیده من فقط می توانم بگم که استاد تمام ما یعنی پرفسور میرزایی که صاحب سبک کنگ فو هستن.ایشون رشته ورزشی که اختراع کردن به نام کنگ فو توا بوده است و بعد از رفتن ایشون و متاسفانه کم لطفی های ایشون کنگ فو تو به 21 نوع تبدیل شده.
مثلا در یک رشته فقط مبارزه است و در یکی دیگه فقط فرم
در صورتی که در کنگ فو توا تمامی این موضوعات قرار گرفته است.
به نظر من رشته کنگ فو توا بدیل و نظیری نخواهد داشت
من می توانم به صورت قطعی بگویم که هیچ رشته ای در دنیا فلسفه کنگ فو توا را ندارد البته خدایی نکرده بحث توهین به هیچ رشته ای را نداریم ولی تمامی رزمی کاران می دانند که کنگفو چه رشته ای می باشد
به امید روزی که مسئولین ما فقط کمی کمی به این رشته توجه کنند.
گر به خود آیی...
بله من کاملا با حرفای شما موافقم
کنگ فو توا مادر تمام ورزش های دنیا و بسیار قوی است
دوست عزیزی که در مورن newکنگ فو پرسیده من فقط می توانم بگم که استاد تمام ما یعنی پرفسور میرزایی که صاحب سبک کنگ فو هستن.ایشون رشته ورزشی که اختراع کردن به نام کنگ فو توا بوده است و بعد از رفتن ایشون و متاسفانه کم لطفی های ایشون کنگ فو تو به 21 نوع تبدیل شده.
مثلا در یک رشته فقط مبارزه است و در یکی دیگه فقط فرم
در صورتی که در کنگ فو توا تمامی این موضوعات قرار گرفته است.
به نظر من رشته کنگ فو توا بدیل و نظیری نخواهد داشت
من می توانم به صورت قطعی بگویم که هیچ رشته ای در دنیا فلسفه کنگ فو توا را ندارد البته خدایی نکرده بحث توهین به هیچ رشته ای را نداریم ولی تمامی رزمی کاران می دانند که کنگفو چه رشته ای می باشد
به امید روزی که مسئولین ما فقط کمی کمی به این رشته توجه کنند.
گر به خود آیی...
نوشته شده توسط محمد سعید شاکری, ژوئیه 27, 2010
سلام.اصیل ترین و قوی ترین و کامل ترین و بهترین رشته ی رزمی ایرانی.رشته ی رزمی ایرانی-اسلامی رزم آوران میباشد که در سال 1358 توسط استاد بزرگ مجید رجایی ابداع شده است و هم اکنون در جایگاه تشکیلاتی یک کمیته مستقل زیر نظر معاونت توسعه ی ورزشهای همگانی و قهرمانی سازمان تربیت بدنی در حال فعالیت میباشد و ان شاءالله در آینده نزدیک به یک فدراسیون تبدیل خواهد شد.برای اطلاعات بیشتر در باره رزم آوران به این آدرس میتوانید مراجعه نمایید razmavaranebehbahan.blogspot.com
نوشته شده توسط همراه به خودآی تا به خدای رسی, ژوئیه 27, 2010
سلام. بنا به گفته بسیاری از متخصصان ورزشی رشته ی ورزشی کانگ فو توآ یکی از زیباتزین و در عین حال قویترین رشته های ورزشی است که فقط بر مبارزه تاکید نمی کند بلکه به مفاهیم والای انسانی و عرفانی توجه خاصی دارد.
به نظر من اگر خود اصیل این رشته تدریس شود شاگردان آن به مبارزان و عیاران مرگباری تبدیل می شوند که کسی یارای مقاومت در برابر آنان را نخواهد داشت.
از ره غفلت به گدایی رسی گر به خودآیی به خدایی رسی
به نظر من اگر خود اصیل این رشته تدریس شود شاگردان آن به مبارزان و عیاران مرگباری تبدیل می شوند که کسی یارای مقاومت در برابر آنان را نخواهد داشت.
از ره غفلت به گدایی رسی گر به خودآیی به خدایی رسی
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, ژوئیه 28, 2010
رزم آوران یعنی خود باوری
رزم آوران یعنی اقتدار
رزم آوران یعنی افتخار ملی
رزم آوران یعنی غرور
رزم آوران یعنی پیدایش سیستمی نوین در عرصه رزمی بین المللی
رزم آوران یعنی آزادی افکار و اندیشه
رزم آوران یعنی آزادی فیزیکی در نبرد تن به تن
رزم آوران یعنی عشق پاک و الهی-صداقت و مهربانی-سادگی و زیبایی-قدرت و انعطاف-صبر و تامل و تفکر
رزم آوران یعنی اقتدار
رزم آوران یعنی افتخار ملی
رزم آوران یعنی غرور
رزم آوران یعنی پیدایش سیستمی نوین در عرصه رزمی بین المللی
رزم آوران یعنی آزادی افکار و اندیشه
رزم آوران یعنی آزادی فیزیکی در نبرد تن به تن
رزم آوران یعنی عشق پاک و الهی-صداقت و مهربانی-سادگی و زیبایی-قدرت و انعطاف-صبر و تامل و تفکر
...
نوشته شده توسط tricker 22, ژوئیه 28, 2010
نوشته شده توسط tricker 22, ژوئیه 28, 2010
به نظر من وقتی ورزش از قالب ورزشی بودن خارج بشه و سعی در این داشته باشه که اعتقادات و باور های یک شخص رو در قالب ورزش نشون بده ارزش اینو نداره که روش کار بشه ....تمام سبک ها دلایل و منطق های خاص خودشونو دارن و نمیتونیم بگیم که کدوم بهتره و هر شخص هم رو سبک خودش تعصب داره و به نظر من بهتر اینه که ببینیم که کدوم سبک جدا از تعصبات فردی و شخصی میتونه نیاز هایی رو که یه رزمی کار داره بر اورده کنه و بتونه یه هدفی بهش بده که تا اخر با اون هدف کارشو ادامه بده .... به نظر من امروزه سبک ها دارن با نام خودشون با هم متمایز میشن و در کل یه روح واحد دارن که هر شخص اومده و یه پیشوند و یا پسوند به اون اضافه کرده و یه سبک جدید اورده که اگه درست نگاه کنیم میبینیم که به جز اسم حرکات تقریبا میشه گفت که کاملا شبیه هم هستن و حالا دلیلش رو باید از افرادی که این سبک ها رو ابداع کردن پرسید ...و سخن اخر اینکه امروزه اگه سبکی نتونه خودشو با واقعیت های جامعه امروز وقف بده خود به خود کنار گذاشته میشه ...یعنی اگه فقط دید سنتی و تاریخی به سبک ها داشته باشیم نمی تونیم پیشرفت کنیم پس باید این قالب ها شکسته بشه تا دید وسیعتری نسبت به دنیای رزمی که الان توش هستیم داشته باشیم ....
نوشته شده توسط aliali, ژوئیه 28, 2010
سلام دوستان عزیز
هیچ کنگ فو کاری به هیچ عنوان به هیچ ورزشی یا ورزش کاری توهین نخواهد کرد بلکه از تمام سبک ها و از همه مهمتر ورزش کاران دفاع خواهد کرد.
بله رزم آوران رشته ایرانی می باشد که اسلامی هم هست ولی دوست عزیز رزم آوران تماما از رشته های دیگه سرچشمه گرفته مثل کنگ فو و کاراته و تکواندو
رزم آوران هم در جای خود دارای احترام می باشد
من شخصا به شما احترام میگزارم
ولی از حق نگذرین
دوست دارم شما دسترسی به مخترع این سبک پیدا کنید و نظرشون رو درباره کنگ فو توا بپرسین!!!
مطمئنا.....
من حاضرم با تمامی دوستان مناظره کنم
هیچ رشته ای در جهان اصالت و فلسفه ی کنگ فو توا را ندارن و نخواهند داشت
شک نکنید
اما در مورد دوست دیگرمون بگم تمامی رزمی کاران از جمله همراهان کنگ فو همیشه و همه جا مانند شیری می مانند که گرسنه نیست، در این زمان اگر آهویی هم از بغلش رد شود هیچ کاری ندارد
همراهان کنگ فو در زمانی که بی عدالتی ببینند خون آنها به جوش می آید و به دفاع بر می خیزند.
موفق باشین
هیچ کنگ فو کاری به هیچ عنوان به هیچ ورزشی یا ورزش کاری توهین نخواهد کرد بلکه از تمام سبک ها و از همه مهمتر ورزش کاران دفاع خواهد کرد.
بله رزم آوران رشته ایرانی می باشد که اسلامی هم هست ولی دوست عزیز رزم آوران تماما از رشته های دیگه سرچشمه گرفته مثل کنگ فو و کاراته و تکواندو
رزم آوران هم در جای خود دارای احترام می باشد
من شخصا به شما احترام میگزارم
ولی از حق نگذرین
دوست دارم شما دسترسی به مخترع این سبک پیدا کنید و نظرشون رو درباره کنگ فو توا بپرسین!!!
مطمئنا.....
من حاضرم با تمامی دوستان مناظره کنم
هیچ رشته ای در جهان اصالت و فلسفه ی کنگ فو توا را ندارن و نخواهند داشت
شک نکنید
اما در مورد دوست دیگرمون بگم تمامی رزمی کاران از جمله همراهان کنگ فو همیشه و همه جا مانند شیری می مانند که گرسنه نیست، در این زمان اگر آهویی هم از بغلش رد شود هیچ کاری ندارد
همراهان کنگ فو در زمانی که بی عدالتی ببینند خون آنها به جوش می آید و به دفاع بر می خیزند.
موفق باشین
...
نوشته شده توسط ali, ژوئیه 29, 2010
نوشته شده توسط ali, ژوئیه 29, 2010
با تشکر از مدیر سایت
بله ما همه می دونیم این جا جای مباحثه یا مناظره نیست..بلکه در جهت کامل شدن اطلاعات این بخش این مباحث مطرح می شود.
در کل بسیار ممنون بابت این بخش
بله ما همه می دونیم این جا جای مباحثه یا مناظره نیست..بلکه در جهت کامل شدن اطلاعات این بخش این مباحث مطرح می شود.
در کل بسیار ممنون بابت این بخش
...
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, ژوئیه 29, 2010
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, ژوئیه 29, 2010
بزرگترین افتخار رزم آوران اهداء 1400 شهید و جانباز به انقلاب اسلامی ایران است.
بالاترین درجه رزم آوران شهادت در راه خداست.
رزم آوران برترین هنر رزمی-درعین حال نه شرقی-نه غربی
بالاترین درجه رزم آوران شهادت در راه خداست.
رزم آوران برترین هنر رزمی-درعین حال نه شرقی-نه غربی
...
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, ژوئیه 29, 2010
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, ژوئیه 29, 2010
بزرگترین افتخار رزم آوران اهداء 1400 شهید و جانباز به انقلاب اسلامی ایران است.
رزم آوران برترین هنر رزمی-درعین حال نه شرقی-نه غربی.
رزم آوران برترین هنر رزمی-درعین حال نه شرقی-نه غربی.
...
نوشته شده توسط tricker 22, ژوئیه 31, 2010
نوشته شده توسط tricker 22, ژوئیه 31, 2010
یه سوال داشتم شاید مطرح کردنش اینجا درست نباشه ولی میخواستم بدونم کونگ فو چجوری میتونه نیاز های یه رزمی کار روبر اورده کنه مثلا چرا من باید بیام کونگ فو کار کنم در حالی که رشته های دیگه ای مثل کیک بوکس یا موی تای یا حتی همین رزم اوران هست یعنی چه تفاوتی داره ...اگه اینو توضیح بدید ممنون میشم .....
نوشته شده توسط mar1, اوت 01, 2010
سلام به همه رزم جویان عزیز .
از چیزی که خیلی بدم می آد توهین به استاد بزرگ ابراهیم میرزایی است .
و تقلب که عادت طرفداران قدرت این زمانه است .
همه می دونن مخترع و بنیانگذار ورزش رزمی در ایران ابراهیم میرزایی است .
دوست عزیز ! برای سیاسی بازی سایت دیگری رو انتخاب کنید لطفا .
ضمنان دوست عزیز ! آقا یا خانم tricker به تمام ورزشهای رزمی ارادت دارم
و دوسشون دارم . رزمی کارا همگی روح بزرگی دارن .
اما کونگ فو مثل ریاضی محض می مونه که تمام رشته های فنی مثل
کامپیوتر و فیزیک و الکترونیک از اون سرچشمه میگیرن .
رشته های دیگه رزمی فرزندان کونگ فو هستن .
وگرنه همه اینا در جهت بزرگ شدن روح بشر هست . و همه متعالی هستن .
با تشکر از مدیریت سایت .
از چیزی که خیلی بدم می آد توهین به استاد بزرگ ابراهیم میرزایی است .
و تقلب که عادت طرفداران قدرت این زمانه است .
همه می دونن مخترع و بنیانگذار ورزش رزمی در ایران ابراهیم میرزایی است .
دوست عزیز ! برای سیاسی بازی سایت دیگری رو انتخاب کنید لطفا .
ضمنان دوست عزیز ! آقا یا خانم tricker به تمام ورزشهای رزمی ارادت دارم
و دوسشون دارم . رزمی کارا همگی روح بزرگی دارن .
اما کونگ فو مثل ریاضی محض می مونه که تمام رشته های فنی مثل
کامپیوتر و فیزیک و الکترونیک از اون سرچشمه میگیرن .
رشته های دیگه رزمی فرزندان کونگ فو هستن .
وگرنه همه اینا در جهت بزرگ شدن روح بشر هست . و همه متعالی هستن .
با تشکر از مدیریت سایت .
...
نوشته شده توسط mohammad, اوت 03, 2010
نوشته شده توسط mohammad, اوت 03, 2010
tricker عزیز تمامی ورزشهای رزمی در جهان فقط از یک نیاز سرچشمه می گیرند و آن هم دفاع از خود است. افراد متفاوتی به این نیاز پاسخ داده اند و بعضی از بزرگان سبکهای رزمی را ابداع نموده اند. به نظر من برتری دادن سبکی بر سبک دیگر کار عاقلانه ای نیست چون سلایق مبدعان یا مربیان این سبکها متفاوت است. حالا انسان مختار است که سبکی را که با روحیات او سازگارتر است انتخاب کند و ادامه بدهد. من شخصا ورزشهای رزمی زیادی را تمرین کرده ام و با بسیاری از آنها آشنایی دارم هیچ کدام را درخور خودم ندیدم تا اینکه با کانگ فو توآ آشنا شدم و انشا الله آن را ادامه خواهم داد.
...
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, اوت 03, 2010
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, اوت 03, 2010
بزرگترین افتخار رزم آوران تقدیم 1400 شهید و جانباز به انقلاب اسلامی ایران است
...
نوشته شده توسط mohammad, اوت 04, 2010
نوشته شده توسط mohammad, اوت 04, 2010
با سلام این سایت جای توهین به هیچ کسی نیست و با این خزعبلاتی که آقای شاکری بلغور کردند اذهان ما را آشفته کردند.
همینجا از مدیر سایت درخواست می کنم که اجازه ندهند که هر کسی خواست شطحیاتش را در اینجا بنویسد و این نظر نامبارک آقای شاکری را از سایت حذف کنند.
همینجا از مدیر سایت درخواست می کنم که اجازه ندهند که هر کسی خواست شطحیاتش را در اینجا بنویسد و این نظر نامبارک آقای شاکری را از سایت حذف کنند.
...
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, اوت 04, 2010
نوشته شده توسط محمدسعید شاکری, اوت 04, 2010
سلام.لطفا برای شناخت بهتر ابراهیم میرزایی و سازمان علم حق و عدالت به لینک زیر که یک لینک از از پایگاه خبری-تحلیلی فرارو هست مراجعه نمایید.با تشکر
http://www.fararu.com/vdch.mnzt23nvvftd2.html
http://www.fararu.com/vdch.mnzt23nvvftd2.html
...
نوشته شده توسط tricker 22, اوت 04, 2010
نوشته شده توسط tricker 22, اوت 04, 2010
خوب من يه سوال ديگه ميپرسم چرا اين جنگ و نزاعي كه تو كونگ فو توا هست تو سبك هاي ديگه نيست يعني چرا سبك هاي ديگه مشكلات اين سبك رو ندارن يعني بايد يه دليلي داشته باشه ...به نظر من شايد كونگ فو توا و استاد ميرزايي اولش ورزشكار بودن ولي بعدا به يه فعال سياسي تبديل شدن كه معلوم شد هدف ايشون اصلا ورزش نبود ورزش به هيچ عنوان جاي دين و سياست رو نميگيره وقتي كه ورزش به اميال سياسي يه فرد تبديل بشه نتيجه اش همينه ....ورزش ميكنيم براي خودمون نه براي ديگران و كسي هم نميتوننه شخص رو اجبار كنه كه از ورزش كردنش دست برداره اگه من به شخصه ورزش ميكنم خوب ديگه كسي حق دخالت تو ورزش منو نداره منظورم اينه كه يك سبك بايد اونقده محمك و قدرتمند باشه كه ديگران نتونن به راحتي اونو از ادم بگيرن ....به نظر من كونگ فو يه كم تو فلسفه ي ورزشيش مشكل داره و باز ميگم اين سه مقوله جدا از هم هستن ..ورزش ، دين ، سياست
نظر بدهید
| < قبلی | بعدی > |
|---|






